Subject: Küsimus Eestis sisse antud ja väljastatud patentide kohta viimasel viiel aastal
From: "Kerlin Remmel" <[email-masked]>
To: "Patendiamet"
Date: Tue, 4 Feb 2025 15:52:45 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Patendiamet

Kirjutan Eesti Teaduste Akadeemiast. Olen president Mart Saarma abi Kerlin
Remmel.

Palun järgnevat infot:

1.	Eesti ettevõtete poolt sisse antud patenditaotlused ja Eesti
ettevõtetele väljastatud patendid 2024. aastal  - arvuliselt, st mitu
patendiavaldust sisse anti ja mitmest neist päriselt patendid said?
2.	Eesti ettevõtete poolt sisse antud patenditaotlused ja Eesti
ettevõtetele väljastatud patendid viimase 5 aasta aastal  - arvuliselt, st
mitu patendiavaldust sisse anti ja mitmest neist päriselt patendid said?
3.	Kas saaksite ka öelda, millistes valdkondades kõige enim patente
võeti aastal 2024 ja viimase 5 aasta jooksul kokku?
4.	Kas on võimalik ka öelda, millised Eesti ettevõtted kõige rohkem
patente taotlesid ja said 2024. aastal ja viimasel viiel aastal.

Proovisin siit otsida, aga tundub, et seal ei saa andmeid tabelina
exportida: Otsi teavet Eesti patenditaotluste ja patentide kohta
<https://www1.epa.ee/patent/default2.asp>

Olen andmete eest juba ette tänulik.

Tervitades,

Kerlin Remmel

Presidendi, peasekretäri ja juhatuse abi
Eesti Teaduste Akadeemia
Kohtu 6, Tallinn

Tel 516 1308
E-mail  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.akadeemia.ee/> www.akadeemia.ee

Meie  <https://www.akadeemia.ee/> uudistest leiab palju kasulikku infot
ning  <https://www.akadeemia.ee/valjaanded/> väljaanded, sh ka aastaraamat
on alati põnev lugemine!